סדנת סיפור מצולם

מסע מול מצלמה

בעולם מלא בתמונות, ווידאו, המצלמה הפכה לכלי עיקרי לתיעוד ולשיתוף חוויות. אך לא רק זאת, היא מהווה גם כלי יצירתי מרתק שמאפשר לנו להביע את עצמנו בצורה ייחודית ואישית. בסדנת "סיפור מצולם" אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו למסע של גילוי עצמי, יצירתיות והתפתחות אישית, דרך עולם הקולנוע והווידאו.

הסדנה מתמקדת בשילוב בין העבודה האישית לצורך התפתחות והתמקדות אישית, לבין היצירה הוויזואלית והיצירתית של סרטונים אישיים. במהלך הסדנה, נתרגל יכולות ביטוי עצמי ונחקור את עולמנו הפנימי והחיצוני דרך כלים מעולם הוידאו והדוקו תרפיה, כתיבה, דמיון מודרך , משחק, וקלפים השלכתיים ודרך כלים אלה ניצור סרטים המביעים את עולמנו וסיפורנו.

בסדנה לא רק ניצור סרטונים יפים אלא גם נתעמק בעצמנו, בצרכים וברצונות שלנו, ונבין את דרכי הביטוי שלנו באמצעות המצלמה. כל משתתף יקבל כלים וידע, שיעזרו לו ליצור סרטונים, שמתארים את סיפורו האישי, בצורה ייחודית ואמיתית.

מטרות הסדנה

ביטוי אישי:

לסייע למשתתפים לבטא את עצמם באופן ייחודי ואישי יותר דרך יצירת סרטונים אישיים, מאפשרים להם לחשוף ולשתף את סיפורם האישי בצורה יצירתית.

התפתחות אישית:

לסייע למשתתפים להתפתח כאנשים דרך התמקדות עצמית וביטוי, ולהעמיק בהבנתם של רגשותיהם, חוויותיהם ומחשבותיהם.

יצירתיות:

לפתח את יכולות היצירתיות של המשתתפים דרך יצירת סרטונים, מאפשרים להם לחשוף ולבטא את עצמם בדרכים חדשות ומקוריות.

חיבור:

לסייע למשתתפים להתחבר עם עצמם ועם אחרים באמצעות השיתוף וההבנה של סיפורים אישיים ומשותפים, המאפשרים להם לחוות חוויות רגשיות ויצירתיות משותפות.

התבוננות:

לסייע למשתתפים להתבונן בחייהם מזוויות חדשות ושונות.

בסופו של התהליך, המשתתפים מקבלים לא רק סרטונים אישיים מרגשים, אלא גם הבנה מעמיקה יותר של עצמם ושל הדרך בה הם בוחרים לחיות ולהתבטא. הם יוצרים קשר חזק ומיוחד עם המצלמה, המעניקה להם כלים נוספים לגילוי עצמי ויצירתיות, למעשה, מחזק את קשרם לעצמם ולחוויותיהם.

הסדנה מתאימה לכל מי שמעוניין לחקור את עולמו הפנימי ולבטא את עצמו באמצעות עולם הצילום והיצירה האמנותית. אין צורך בניסיון קודם בתחום הצילום, והכתיבה. והסדנה פתוחה לכל המעוניינים להתפתח בדרך חדשה.

אז בואו, תנו למצלמה להיות המדריך שלכם במסע המיוחד והמרגש שבו תיצרו סרטונים מסיפור חייכם.



סניף חדרה

קורס בוקר.

ימי ראשון. 10:00-13:00.

מתחילים ב 19.5.24