תלמידים כותבים

עבור התלמידים שלנו – אנחנו כמו משפחה שנייה. נוצר קשר אישי וחברי, ולרוב גם עוברים חוויה של שינוי והתפתחות אישית. למה להכביר במילים? תקראו בעצמכם את מכתבי התודה:


תלמיד שנה א' 2012
לאופיר ולכול הצוות המדהים בסטודיו במה!!! אוסף רגשותינו מוקדשים לכם כאות והערכה עמוקה על היותכם נפלאים. תודה על רגישותם והבנתכם, תודה שלא אכזבתם, הקשבתם תמכם ועודדתם, תודה על המקצוענות והגישה החינוכית והמיוחדת שלכם. ותודה ענקית שהצלחתם למלא את ליבו של שננו בשמחה, אושר, בטחון עצמי, חיוך, תחושת סיפוק ויכולת מימוש וביטוי עצמי ופרט להגשים לו חלום. הצלחתם לעלות חיוך על שפתיו והרי הוא שכרכם.

תבורכו! אופיר שלנו- הגישה שלך "כמורה לחיים" היא לא מובנת מאליו, אתה מדהים ביופייך הפנימי, במקצועיות, החום, החיוך השובה הנועם, הקסם האישי, המסירות, האדיבות הנתינה האין סופית והאהבה שאתה מעניק לילדים המתובלת בקסם האישי ונדיר הראוי להערצה!!! ועל כך נתונה לך מלא הערכתנו ואהבתינו. הסטודיו אשר הקמת לתפארת, הוא ממש נכס לילדנו ולדור הבא! והדבר הטוב ביותר שקיים בחדרה! אשרי עולם האמנות והמשחק שיתברך באדם מוכשר ונדיר כמוך ואשרינו ההורים אשר זכינו במורה מדהים ואדיר שכמותכך. מי ייתן וירבו כמוך בישראל יישר כוחו!! שה' יצלח דרכך בכול מעשה ידיך אמן! אוהבים ומוקירים מכול הלב יאיר ומשפחתו.


התלמידה ענבר גטר
לפני שש שנים באתי לחוג והיום אני יוצאת מישהי אחרת לפני שש שנים באתי לחוג והיום אני יוצאת עם בית. בהתחלה אמא שלי רשמה אותי כדי לגרום לי להיפתח היא לא ידעה שאצא מפה עם ייעוד. עברתי פה כול כך הרבה ממש גדלתי ובניתי את עצמי פה ביחד עם המקום, נפתחתי רכשתי כלים לחיים השקפת חיים שונה, למדתי להפתיע את עצמי, וזכיתי ובמשפחה לכול החיים. תודה אופיר, שהענקת לי את כול זה בדרך הכי מיוחדת שיש אני מרגישה כאילו אתה מעין אבא שני בשבילי.

תמיד פה בשביל לייעץ ולעזור בכול דבר וזה לא מובן מאליו זכיתי לקחת חלק במקום הקסום סטודיו במה מקום קטן עם משמעות גדולה וזה הדבר הכי טוב שיכל לקרות לי בחיים מאחלת המון בהצלחה שתמשיך עם הסטודיו הסטודיו ולהעניק לילדים את כול הקסם שבמשחק ולהוכיח להם שהבמה היא באמת הרבה מעבר... אני לא נפרדת תמיד ארגיש חלק בלתי נפרד מהמקום אני פשוט הולכתת להמשיך את מה שזכיתי להתחיל בזכותך אוהבת ומעריכה ענבר גטר.


גדולים שנה שנייה 2014
לאופיר האדיר תודה על כול העזרה ברגשים הקשים, על תחושת החום והביטחון שהענקת מבפנים על התמיכה ברגעים הקשים, ועל היעוץ המתמיד שיהיו משמעותים בחיינו תמיד ותמשיך להיות מורה לחיים! אחרי הכול משהו פעם אמר לנו- "זה מה שיש ועם זה ננצח"!! היו חזרות רבות מלאות עצבים ונפילות, אבל תמיד נשארנו שמחים כי אין מה לעשות ההצגה חייבת להמשך... אוהבים תמיד, ואף פעם לא נשכח- שנה שנייה 4.2013 גדולים


דור גלולדה- תלמיד שנה ד חלק א
רגע לפני שאפרוש כנפיים אעוף אל דרך חדשה בין ארץ ושמיים, רגע לפני שאחצה את הגשר מילדות לבגרות ולפני אינספור דלתות רציתי להביע את הערכתי האישית על תקופה משמעותית של ארבע שנים ב"סטודיו במה" מלאת חוויות משותפות בהם שימשת לנו בקבוצה כ"רועה" – כמו "גשר על מים סוערים" עברנו ביחד אינסוף רגעים קטנים וגדולים, למדנו גם סטינו, צחקנו, התרגשנו, כעסנו, נלחצנו... ואתה- ההיית שם עימנו לאורך כול הדרך בימים טובים, אך, גם בימים קשים ובלתי מתפשרים, מלווה לא מוותר, עומד לצידנו ותומך, נותן כתף חמה, עצה טובה, ומאמין.

לימדת אותנו לקבל בקורת וללמוד מטעויות, העצמת כול נער ונערה בדרכו שלו ונתת לנו יכולת למידה עצמאית וצמיחה אישית. ההפקה, הכוריאוגרפיה והביום של מחזות סדרות וקטעי סרטים שונים ומרובים בהם השתתפתי, הוכיחו לי מעבר לכול ספק את אהבתי לבמה ולתיאטרון. בריגשותך ובתבונך הצלחת לסלול נתיב אל כול אחד ואחד מאיתנו. הטמעתה בנו הרגליים, שילוו אותנו במהלך החיים. הענקת לנו כישורים, שישמשו לנו משוטים במערבולות החיים. כמורה לתיאטרון לימדת אותי את מושגי מפתח מעולם התיאטרון והדרמה, ידע וכללים בסיסיים לעבודת השחקן. עזרת לי לפתח את היצירתיות והדמיון, קבלת האני- שיפור הביטחון העצמי ויכולת עמידה מול קהל.


דור גלולה- תלמיד שנה ד חלק ב
נתת לי להבין את מהות החוט שעובר בין משחק קומי לדרמתי תוך שילוב כלים לכתיבה שוטפת תמיד בסבלנות, בהבנה ואוזן קשבת אך ברור שלבד לא הייתי מצליח. אומרים שזיכרונותינו של אדם הם כמו מפה גדולה, יש שטחים, גבולות, כבישים, גשרים ודרכים לכול הכיוונים. אתה ידעת להוביל אותי בשבילים הנכונים שמביאים להצלחה. נפלתי בחלקי הזכות להיות חלק מקבוצה אותה אתה מנהל ומלמד ולהכיר אדם מדהים ומיוחד כמוך. מורה טוב הוא מורה לחיים גם אם בדרך היו מכשולים. תודה שהיית תמיד בשבילי בגלל, למרות ובשביל. תמיד תיהיה עבורי זיכרון של מקום טוב ובטוח, מקום של פינה חמה. ועכשיו אני צועד לפני קו הסיום מרחק נגיעה מכל הלב.

כשהשמים הם הגבול בוגר, בשל ומשכיל ולאחר שצוידתי בכלים ובמיומנויות שרכשתי אני "נפרד" ממך, (לא באמת) ברגשות מעורבים, עם רגעים יפים וטובים ורגעי פרדה עצובים. בחיבוק חזק והרבה אהבה, ומקווה שתמשיך ללוות ולהעשיר אותי בידע גם בעונה הבאה. תשמור על הייחודיות שבך ועולם אל תפסיק ללמד. אז...ברגעים כאלה כשמשהו נגמר, ובמיוחד ברגעים של פרידה, עצוב קצת בלב ובפה טעם מר, מותר לפעמים להיות עצובים, אך כדי לזכור: שכול סוף הוא בעצם התחלה... כי כמו שנאמר: היום הוא האתמול של מחר זו לא ברכת פרידה... אלא סיכומן של ארבע שנים נפלאות ומשמעותיות בבית השני והחם שהענקת לי בסטודיו במה. בהוקרה והערכה עמוקה דור גלולה שנה רביעית


יובל תורג'מן
אופיר המדהים הסתיימה לה שנה בסטודיו אך אין זו שנה רגילה הייתה זו שנה שהכילה הרבה מעבר ללימודי משחק בהחלט מקצועיים, הייתה זו שנה עוצמתית בעוד המון מובנים, הכרתי בסטודיו חברים מדהימים, ולפני חברים- בני אדם מדהימים שאני יודעת שאשא אותם בליבי כול חיי. ילדים מיוחדים, חמים בתוך סטודיו חם ומשפחתי בעל אווירה אישית וכייפית. זכיתי לקבל כלים לחיים, מפתחות שלא ישמשו אותי רק להצלחה בתחום שהוא המטרה של החוג, המשחק, אלא מפתחות שיפתחו עוד הרבה דלתות בחיי. כלים בסיסיים שבזכותם אני אוכל לשגשג, ביטחון עצמי, כריזמה, היכרות ומפגש עם קהל חשיפה היכולות או אי יכולות מולם.


ספיר אלפסי
לסטודיו במה רציתי לאמר תודה על שנה מלאת חוויות, על השיעורים הייחודיים ועל היחס המבין. היה לי מאוד כייף ללמוד השנה בסטודיו במה, זה תרם לי מאוד ליכולת המשחק שלי ולביטחון. זאת הייתה חוויה שלא הייתי יכולה לקבל בשום מקום אחר


שביט דהאן
"לסטודיו במה המדהים!! השנה הזו עברה כול כך מהר והייתה עמוסה בחוויות, אין לי מילים לתאר כמה נהנתי פה.... הכרתי חברים טובים, מורים מעולים ששיפרו לי את יכולת המשחק והשירה! באתי עם חששות והם התפוגגו במהרה, היה לי כול כך כייף להעביר פה את הזמן וללמוד עוד דברים חדשים על המשחק והשירה...."


שנה ראשונה 2014
"תודה על שנה נפלאה מלאה חוויות כייף, מלאה ברגשות וכמובן צחוקים ואהבה. כשאנחנו הרגשנו שהיינו ביחד כמו משפחה גדולה והמקום הזה היה ביתנו הם והאוהב. תודה רבה ענקית לך אופיר על שתרמת, מזמנך מזמנך לעזור לנו להגיע לזמן זה, ושנתת לנו להבין ולהגעת, בעולם המשחק....."


תום נאור
"לכול בית סטודיו במה הגעתי אליכם לפני שנה בדיוק איך הזמן טס....נהנתי מכול רגע הרגשתי שאני מתפתחת ומקבלת משובים חיוביים שהעלו את בטחוני העצמי וגרמו לי להבין שאני במקום הנכון. החברים שרכשתי והצוות הנפלא ממש מרגיש כמו בית שני....."


שנה 1 בינוניים
"אופיר אתה אדם נפלא אשר רק פתח והוציא את הכישרון מאיתנו. שנה אחת רק שנה אחת וכבר קשה לי להיפרד אפילו גם אם זה לחופש גדול. תודה על שנה טובה ונהדרת!!! פשוט תודה רבה על ההקשבה וכול הטוב שנתת לנו. תמכת, עזרת, עמלת ואנחנו עם חיוך גדול על הפנים...."


אמיליה פייסכוב
"תמיד חלמתי להיות השולטת על ממלכת הלב והרגשות שלי להיות מלכת הסטודיו שכול התמונות על הקירות יסתכלו רק עליי וכול מי שנכנס ויוצא ידע למי להפנות את המבט לומר שלום ואם צריך גם לשאול שאלה...."


תלמידים כותבים
"למושיעים היקרים מעבר להמון המון תודה שכרגע אני לא מוצאת את המילה המדויקת להגיד עד כמה.... אתם שותפים מאוד מהותיים, שעתיים של שפות בעולם חסר שפות. שוב תודה עם המון אהבה...."


כייף להיות בסטודיו במה
"איזה כייף זה להיות בסטודיו במה ולרכוש אתה דבר הכי כייף בעולם! לשחק, לשיר ולרקוד שיש יום לי יום מבאס ושאני בא לכאן אני יוצא עם חיוך ענק ועם טעם של עוד....."


מור כהן
"כול כך הרבה דברים עברתי איתכם מופע שלם העלנו יחד! ופתאום לראות את כול הדברים האלו עוברים לדורות הבאים זה כול כך מרגש מתגעגעת אליכם המון באמת שאין לי מילים לתאר זאת....."


סופי ליבשיץ
"לאופיר ועדי המקסימים אני כול כך שמחה שפתחתם את סטודיו במה!! מקום שכייף להיות בו נעים בו ומרגישים בו כמו בבית אבל הכי טוב שפתחו אותו 2 אנשים מקסימים שאני כול כך אוהבת אותם....."


רונית
"לאופיר עדי וכול המשפחה, לקח לי המון זמן למצוא חוג דרמה באיזור חשבתי שזהו הלך עליי ואאלץ להמתין עד שפעם אחזור לגור במרכז הארץ... אבל למרבה הפתעתי גיליתי את המקום כפשוט ניפלא....."


לאופיר ועדי היקרים
"המון המון המון תודה על שפתחתם מקום כה נהדר וכייפי שיש לי הרגשה כול כך טובה כשאני מגיעה לפה עם היום שלי מתחיל ביום שני וחמישי לא משהו... אז ישר אני חושבת בערב אני הולכת לחוג והכול הופך להיות יותר אופטימי ושמח....."


אריאלה ויורם שנלר ההורים של שקד
"לכול סטודיו במה הילדים ממש פורחים והעבודה המושקעת מורגשת בכול פינה המון הצלחה, המון אהבה תמשיכו כך."


ניב
"לאופיר ועדי היקרים תודה תודה על שנתיים מדהימות בהם למדתי לאהוב את התיאטרון. למדתי כול כך הרבה, אני אף פעם לא אשכח אותכם, למדתי שתיאטרון זה כייף, זה קסום, מדהים מופלא והכי חשוב זה חופש..."


ברכת סיום סער סוקולוב
"אופיר ביקר קוראים לי סער אני אחד מתלמידתך הרבים שגדלו אצלך בסטודיו. אתה שחקן מדהים ומורה למשחק מצויין ואדם טוב. תרשה לי לומר לך שבשנה הזו עברתי תהליך שאתה חלק ממנו לפני שהגעתי לסטודיו הייתי ילד ביישן וסגור שלא מדבר הרבה אבל התיאטרון שינה אותי לטובה הפכתי להיות אדם חברותי פתוח שמדבר"

פורסם ב: